Tror vi är råblåsta! Vi har en katt bland dom satans hermelinerna. Inte just jag kanske men vänsterpartiet iaf. De lät sig föras bakom skumrask ljuset ett bra tag utan att ana ett dyft. Feministpartit my ass!!
Har alla utan jag missat att Grudun har vräkt och fläkt ut sig från dag ett för att avsluta med en näst intill nakendans i Let´s Dance? Nej du Gudrun. När det gäller dig så sover jag med ett öga öppet……
Är det bara jag som inte låter mig luras? Är det bara jag som ser att V:et inte är något annat än en förklädd Bunny?? What?



Jag har två saker att säga: 1. Du har väldigt mycket bra att komma med! Du har jävligt bra humor och skriver en fantastisk blogg.2. Jo, du hade tur som missade den skiten. O.o
Tack. Roligt att höra att du gillar min blogg. sånt värmer:)