Här ska fan i mig letas möjligheter och omöjligheter!

Ny dag, ny vecka…nya möjligheter! Och som vanligt en och annan omöjlighet som man ska slå pannan blodig mot. Yes sir! That´s my life and i like it! Denna vecka började med en rivstart och erbjöd mig en massa möjligheter på studs!

Underbart…slog upp mina lätt förvirrade blå av soppbilens mullrandes utanför mig och insåg att jag nu hade möjligheten att slippa slänga direkt i soppnedkastet (kan bli tjatigt) OCH dessutom träffa lite nya karlar samtidigt! Sagt och gjort….här ska baske mig prövas nya grepp! Lite väl skitiga och illa luktande män kanske men så här på måndagsmorgonen får man ta det som erbjuds. Måste ju börja någonstans och jag räknar helt kallt med att avancera rejält lagom till  helgen. Då kanske dom t.o.m luktar gott?

Om man alltid gör som man alltid gjort så får man alltid samma resultat…… så jag bestämnde mig för en helt ny variant!

Vad skulle komma ut ur denna måndagsmorgons nya giv måntro? Typ ingenting visade det sig……möjligheten att ta sig upp ur sängen innan soppbilen pallrat sig i väg visade sig lika med noll. Tröttmössan satt som gjuten på huvudet.

Men jag ger inte upp så lätt! Här ska  fan i mig letas möjligheter och omöjligheter hela dagen har jag tänkt!! Nu jävlar!

Det blev det gamla hederliga slänga sopptricket idag…..

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *